De Bron is elke vrijdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur open voor een kopje koffie/thee en een praatje.
Het is gewoon gezellig om zomaar even binnen te lopen en elkaar te ontmoeten. U kunt als u wilt een kaarsje aansteken en een voorbede opgeven voor in de dienst van zondagmorgen.
Weet u van harte welkom.
Uw gastvrouwen zijn: Anke, Hennie, Jetty, Kees, Lenie en Zieny